Friday, January 18, 2013

reunion meletops

Finally free of marking ..and finally download gambar2 ke lappy ...so, malam nie ada lah masa nak buat posting ...sebenarnya aku nie kekenyangan mengalahkan ular sawa ..tadi jumpa Ita, and teman dia makan (eehhh ke dia yang teman aku makan???) ..so malas nak tido dulu, nak lepak2 buat posting yang lama tertangguh ...nak harap kak long and abang ngah pun susah ...masing2 sibuk ....

terpancar kegembiraan di wajah adik beradik 40-an nie, maklumlah jarang sangat jumpa macam nie hahahaha ..Tasha, Misha and Chacha jer kureng gumbira hahaha

Gambar kat atas tu was my fav of all the pictures taken that weekend ...I am happy dapat spent 24 hours ngan dorang nie ....and aku nampak muda (and sweet) dari dorang kat situ hahahahahaha itu yang paling penting!!! Sila lah muntah ...ada aku kesahhhhh ...

Anyway, we planned this reunion biler dapat tahu aku akan bertolak end of January ...kira nak last ronggeng before aku pergi lah ..and so happen biler suggest date 12th Jan semua org free ....Abang Ngah, as usual, terus efficient mengatur jadual hahaha macam2 aktiviti ada ....and the end result was: that 24 hours was fun fun fun ...memang meletops ....

Aku sampai KL kol 9 that day ...and terus gi jalan2 ngan my sister ..and by 1.30 fendi datang jemput kat Setapak ...and the adventure begins ...masa tu Liz, Gon and Adib dan menunggu di Red Box ...so, the first activity was karaoke ....hahaha macam2 kerenah ..macam2 style ..macam2 lagu ...rugi Ita tak join:

 our party planner a.k.a fendu with family ...comel Tasha nak nyanyi :-)

kitorang sibuk nak bergambar tapi Mr GM tak ready lagi ...masih khusyuk ngan Isabella nya ..

tarikkkkk ...jangan tak tarikkkkk Gon



Tapi lagu paling memorable that day was Aku yang Kau Panggil Sayang ...sung by our very own Abang Ngah ...nak pengsan aku gelak hahaha so classic ....that was fun ...cam sekejap jer dah kol 6pm ..and akak CEO pulak dah tunggu kat apartment hehehe ....

view from the apartment's balcony ...senja from 22nd floor

Plan seterusnya was to check in kat apartment, mandi pool, lepak2 jap, mandi and get ready for the next activiti ....dinner at Hokkaido ...hahaha yang nie buat posting lain lah ..kang panjang sangat posting nie nanti ....balik Hokkaido, sessi sembang bermula ..and sedar tak sedar we actually sembang till the wee hours of the morning, pastu semua lawan berdengkur hahahaha ....woke up the next day, sambung lagi sessi makan and sembang ....check out and again gi makan ...this time I managed to get molten choc cake yang telah lama aku idamkan ...hehehehe ...nanti buat posting lain on that ...cukuplah posting ini sampai di sini ajer :-)


Fun sangat2 ..and rasa cam nak repeat lagi ..tapi apakan daya ..aku akan pergi merantau in less than 2 weeks ...kena tunggu aku balik baru buat reunion macam nie lagi .....a great way to start our 2013 ...and to celebrate our di ambang 40-an hahahaha

6 comments:

fendifid said...

Ayoyo....kejap je lagi nko nak terbang pergi....seram..sedih...happy...ayoyo.

Kalau lepak mcm ni bestkan. Kalau dah kaya nanti lepak kat pulau ke bali ke lagi cun.

Liz Duan said...

Yes...definitely a memorable one..it was fun...to be able to lepak lepak sembang sembang like that was superb...feel like sungguh sungguh JUST 40 but FABULOUSLY YOUNG AT HEART...sembang sampai tertidur...

Ya insyallah ya rezeki lebih sikit kita akan do it all oevr again...but you see place is not a matter actually it is the group -- we being us ...and the friendship that we maintain up to this very moment....

Ejin said...

very true Liz - it's the people yang membuatkan nya happenning ...the last time we jumpa2 makan makan lepak2 was kat Kuantan, tapi korum tak cukup coz Ita takde ...

we have this really strong bonding lah ...meeting each other first time masa register A Levels over 20 odd years ago and to be as close as we are today memang a testament of our great friendship ...huhuhuhu am sooooo gonna miss korang!

Liz Duan said...

sob...sob...tragis nya!

fendifid said...

Tempat kena ambik kira...esp food kat tmpt tu. Lol. Jumpa sembang kena perut kenyang. Kalau tak prezel masin tawar hebeh pun sedap laju je ejin teln. Lol.

Ejin said...

oiiiii aku tak makan sangat le pretzel tawar bau hangit tu ...si Tasha yang gemar nar pretzel tu lol